Ontevreden?

 

Indien u niet tevreden bent over de door ons geleverde service wordt het op prijs gesteld als u ons daarvan in kennis stelt. Dit helpt ons in ons streven onze kwaliteit  verder te verbeteren. U kunt uw klachten schiftelijk (De Hoefsmid 37, 1851 PZ Heiloo) of telefonisch (072 - 533 1313) bij de directie uiten. U krijgt binnen 5 werkdagen van ons een mondelinge of schriftelijke reactie op de klacht.

Indien u de klacht niet direct bij Taxi Zwart wenst in te dienen kunt u ook een klachtenformulier opvragen bij het Landelijke Klachtenmeldpunt Taxi via het telefoonnummer: 0900 - 202 1881. U kunt het formulier ook hier downloaden en vervolgens opsturen naar:

Landelijk Klachtenmeldpunt Taxi

Postbus 600

2501 CP Den Haag

 

Mocht u niet tevreden zijn met de afhandeling van de klacht, kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie Taxivervoer. Taxi Zwart is geregistreerd bij het Registratiebureau Geschillencommissie Taxivervoer en heeft zich op basis hiervan verplicht zich te houden aan de uitspraak van de Commissie. Het Registratiebureau Geschillencommissie Taxivervoer zorgt voor de nakoming van de uitspraak.

Het secretariaat van de Geschillencommissie Taxivervoer is gevestigd op het volgende adres:

Postbus 90600

2509 LP Den Haag

Tel.nr. 070 - 310 53 10